Etykiety

piątek, 26 kwietnia 2013

Makijaż. Inspiracje: gyaru. Jak azjatycki makijaż wygląda na europejskiej twarzy?

Hej dziewczyny!

Dzisiaj o makijażu azjatyckim.Makijaż gyaru -azjatyckich fashionistek (więcej info a nich na blogu Azjatyckiego Cukru, zobaczcie koniecznie!) - opiera się na stworzeniu iluzji dziecięcej twarzy przez maksymalne powiększenie oczu i rozświetlenie skóry. Czy triki stosowane z powodzeniem przez Azjatki sprawdzają się na europejskich rysach twarzy? Postanowiłam przetestować.

Jak widzicie na zdjęciach, taki typ makijażu nieźle zmienia proporcje twarzy! Efekt nie jest tak spektakularny,jak przy maleńkich oczach Azjatek, ale i tak jest widoczny. Dużo dają także sztuczne rzęsy, ale ja nie chciałam ich przyklejać, żeby makijaż nie był aż tak ciężki.


Tutaj pół buźki umalowane, na drugiej połowie tylko podkład:




I efekt końcowy:





Wystarczy nieco zmienić perspektywę, i oczy wydają się gigantyczne!


Co myślicie o taki sposobie malowania się?

Pozdrawiam,
Ama M.



10 komentarzy:

  1. Makijaż zdecydowanie powiększa oczy :) jestem w szoku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. You have a great blog. Should we follow each other? Let me know. Have a nice day. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow efekt jest i to duży i bardzo widoczny ;)
    Obserwuję
    Zapraszam do siebie
    http://avida-dolars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. No oczy masz gigantyczne w tym makijażu!!! Dodaję do obserwowanych i liczę na to samo :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ty soczewki masz załozone na jednym oku dlatego takie duze sie wydaje :) tak czy siak podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, nawet napisałam o tym :) te soczewki traktuję jako element makijażu, u Azjatek circle lenses są takim samym fragmentem wizażu jak eyeliner :) fajnie, że zauważyłaś!

      Usuń
  7. Makijaż jest świetny :o Ale pewnie pod okularami nie ma już takiego efektu... Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że czemu nie? szczególnie przy noszeniu minusów warto sięgać po tiki powiększające oczy :)

      Usuń

Każdy Twój komentarz jest dla mnie ważny,pomaga mi się rozwijać i motywuje do dalszej pracy! Nie bądź bierna, pomóż ;)